2009. október 1., csütörtök

Októóóóber

Ma kikeltem az ágyból, és a szokásos pisi-mosdás után lementem beszélni a mushriffal hogy adjon kajajegyet. Bután néztem, megértettem hogy mit mondott, bár még van mit csiszolni...

Mindegy. Aláírtam a dolgokat, és kaptam egy vastag köteg jegyet. Egész októbert megkaptam. Királyság. Nem csinálunk sok mindent, az egyik vágott szemű egész nap zenét hallgat, a másik pedig sikeresen átaludta a fél napot. Akkor tért magához amikor mi már rég visszaértünk az ebédből.

Aztán megbeszéltük hogy holnap bemegyünk a városba. Az még megbeszélés tárgya hogy hogyan megyünk be, vagy hogy mit is csinálunk de úgy döntöttünk hogy bemegyünk. Miért ne?

Aztán kijöttem megpróbálni működik-e a net. Szomorúan tapasztaltam hogy nem működik, de aztán rájöttem hogy tegnap elkértem a szlovák srác kódjait, amit miután betápláltam, sikeresen felengedett. Elolvastam az emaileket, Reni blogját, kommenteltem párat, megnéztem a híreket (tavasszal választások?), és felmentem a watchxonline-ra megnézni a legújabb Big Bang Theory részt. Meglepően jól vette a net hogy Én filmet akarok nézni online, szal rendben meg tudtam nézni:)
A szerencsés vágott szemü akinek mindig müxik a kódja, meg van a szobájában jel, az most kijött hogy mit csinálok. Mondom netezek. Erre nagyot nézett hogy nekem hogy hogy működik. Mert neki nem. És ugyanazt csinálja mint nekem. Elmondtam neki hogy próbálja később, mert nekem is ezt csinálja. Aztán kérdezte hogy nincs-e valami kódja. Mondom nincs. Sajnálom de ezért Én pofátlan voltam, szenvedtem, nem fogom csak úgy odaadni...

Aztán Reni írta, ide a blogomra hogy péntek délután lehet ki tudnak szökni. Nem tudom ez mit jelent, és azt sem hogy ha mi elmegyünk és Ők is akkor is van-e esély arra hogy összefussunk. TELEFONSZÁM RENI FOR FUCKS SAKE!!!!!!

Tegnap beszéltem Anyuval, Timivel, ma sikerült elérnem Holczit is. Jó volt hallani a hangod ember. Azt mondta lehet a reptéren fog dolgozni:) majd viszem a hasíst. hasis: fű: grass.
Ma hasisoztak a buszon, de kiderült hogy a pázsitra gondolt az arc...

Szóval eléggé lazára vesszük a figurát. Este elmegyek futni. vagyis úgy tervezem. Kíváncsi leszek mi sül ki belőle...

Eszterkém múúzeum? Ne viccelj már velem. Még a várost keresztbe kasul be fogom járni, megyek majd a mártírok házába is, meg a tornyokhoz is, tervezem elmenni strandra, vidámparkba, meg egyebek, de ehhez még idő kell.

Az idő még mindig bántóan meleg, de azt mondják hogy már kezd hűs lenni. Igaz ami igaz reggel 7kor kellemes 25 fok van csak, szóval valóban.

Holczit már kérdeztem, de milyen volt a muay thai?

Nah lemerülök, majd este még talán.

7 megjegyzés:

  1. Haliho!

    Komolyság amiket ki kell állnod, de riszpekt is :-). Kérdések jönnek azért... Mondjuk beszélhetnél a dínárról meg egyéb dolgokról (pl mi az a KD? józan paraszti ész szerint ezer dínár. Mi a váltópénze? Mit jelent a 200 fils? Egyáltalán mennyi egy dínár USD-ben? Vagy HUF-ban. Ezeket megnézhetném wikipedian is, de egyrészt lusta vagyok, másrészt sanszos, hogy nem csak én nem tudom itthonról ezeket. :-)

    Üdv,
    Gábor
    (holnap délben meg MMA edzés :))

    VálaszTörlés
  2. jóvanna...nem tudhatom ott mi van.
    sajnos eddig későn értem haza, ahhoz, hogy skypoljunk, de igyekszem megoldani a közeljövőben.
    Addig menjetek városba, strandra, amíg tuti jó az idő, és esetleg tudtok fürdeni is, illetve jó képeket csinálni! képeket akarok! még! sokat! amiken te is rajta vagy!
    pusszantlak

    VálaszTörlés
  3. halló!
    Hát "ütős" (muhaha, bruhha) az edzés, de nem tardicionális thai-box. Thai, taekwondo és jitsu elemek, szal már tudok pl armbart is bár még van mit gyakorolni, a sparring jól megy Holczi nem tudott megborítani, vele voltam párban. Én a 68 kg-os. :) tökjó. Jön majd külön box edző és néha jön majd egy birkózó srác is tanítani. Amúgy 2x izzadtam újra csatakossá a pólómat 2 óra alatt szal egész jó a kondi része is. Muhar Zsolt az edző, durva darab ember. Ketrecbe való, komolyan :D . Te meg eszegetsz, iszogatsz, pihizgetsz kakilgatsz, nekem meg 6-án le kell adni a szakdoga bejelentőt. Szép mondhatom. A vágottszemű nem offenzív kijelentés a sárgákra nézve? :D :D :D (uknowimjustkidding)

    VálaszTörlés
  4. Gábor:
    1 Kuvaiti Dínár (KD) az 1000 fils, és 1KD az 3.5 dollár (USD).
    1000 dínár az már nem kis pénz:)
    1KD=648.027881 HUF

    Nővérkém:
    Hát Én sem vagyok mindig elérhető, de ígérem fogunk skypeolni:)

    Deni:
    Most hívjam őket sárgáknak?:D:D:D De vicces dolgokat tudnak produkálni. Az egyikük rángatózik meg prüszköl kajálás közben. Amikor durván csinálja akkor el kell néznem egy picit nehogy röhögjek. Jah és tésztát enni nem tudnak. Szürcsölnek meg gusztustalankodnak. Komolyan mondom amikor mellettem van az afrika mélyéből jött éjfekete csóka, akkor azért elcsodálkozok hogy jééé Ő kúltúráltabban eszik mint a kis sárgák...

    Jajj ne is mondd az eszikélést, iszogatást... Már el kell kezdenem sportolni mert lassan két embert teszek ki a liftben. A kis hunyorítós barátaimat simán meg tudnám kajálni...
    :D

    VálaszTörlés
  5. Na helloka! Nem tom ki irt neked muzeumot, de Kuwaitnak semmije sincs, amiből múzeumot lehetne csinálni - úgy értem, hogy olyan múzeumot, aminek eszmei értéke is van, nemcsak dollármilliárd értéke.
    Szóval szép dolog, hogy angolul szidsz, amikor tudod, hogy te szoktál nekem forditani és nem mindig értem!!! XD
    Másik: Isten látja lelkem én küzdök a telefonért, de valami mindig közbejön.
    Itt a koli száma: +0096524982450 hivj fel a te kolidból, vagy add meg a számát, mert a vezetékes itt ingyenes, csak a szám elé kell ütni egy 9-est.

    Megint másik: nem tom nálad a bolgár hogy beszél arabul, de nálunk a csaj anyanyelvi szinten tolja a fuszhát HETI 20 ÓRÁBAN TANULTÁK, ugyanolyan BA rendszerben mint nálunk.

    Mennem kell, ird meg a kolid számát és hivlak,odakéretlek a telóhoz, irj amikor tudsz és kb egy óra múlva megnézem.

    Amúgy látom minden oké, és a sárgák nálunk is gusztustalanok, azt hittem elhányom magam mikor az egyik tegnap csipszet zabált.
    Ja, és az volt a második kérdésük hozzám, hogy "where is an electronic shop?"

    VálaszTörlés
  6. Én nem akarom a a kolit hívni...
    Ma elvileg ott voltál mubarakiyyán. Nem jutott eszedbe hogy taláááán venni kéne egy sim kártyát?

    Én még nem találkoztam bolgárral, ellenben van két kazah akik nem tudom miért jöttek ide. Kajak perfektbe tolják az arabot, szemrebbenés nélkül. Hogy mit fognak tnaulni az rejtély. Kiejtést?:D

    VálaszTörlés
  7. a Mubarakiyyán vegyek sim kártyát????? De, eszembe jutott, aztán az is, hogy mivel a szúqban feketén lehet sim kártyát kapni, 2 hét múlva le is tiltják, és itt nincs olyan, hogy reklamáció.

    ez a bolgár csaj nagyon perfekt arabul, bár van egy kis bolgár akcentusa, és nem beszél nyeljvárást csak fuszhát, majd meglátod suliban, sokkoló élmény... :)

    Amúgy én megvagyok tel nélkül, akviel fontos, beszélek msnen v skypeon, nem is baj, hogy nem csörög állandóan, de lassan azért beszerzek egyet.

    Hát ha addig nem, akkor holnap után találkozunk!

    VálaszTörlés