2009. október 5., hétfő

Perzsa

Elképzelhető hogy mire hazamegyek majd 10 hónap múlva, ( vagy a bánat tudja hogy mennyi idő múlva) jobban fogok tudni fársziul mint arabul.

Kezdem a tegnap estétől.
Ali iráni, azon belül is városi, teheráni. Olyan ember aki szereti nagykanállal habzsolni az életet. Tegnap este miután feltoltam a blogot, Ali rámtelefonált hogy hol vagyok már, mondtam neki hogy még a szakan elött várom a buszt. Mondja értem jön kocsival. Egy nagy full extrás nissannal jött értem, ami a haverjáé volt. A kaffeteria felé konkrétan majdnem átrepültünk mindegyik "eu-konform" fekvőrendőrön. Gyorsan megkajáltam és akkor uccu neki, menjünk. Ali, Hamed és Moji mindannyian irániak hajrá az éjszakába. Az autó hatalmas volt üvöltött benne az iráni rap, Ali pedig szintén énekelt. Moji pedig az 5 sávos autópályán 140 körül kacsázott. Élveztem:D
A Marina Mall-ba mentünk ami a parton volt. Út közben beszélgettünk sok mindenről, főleg hülyeségekről, csajokról, piákról, meg hogy az elődeim között volt olyan aki nagyon be volt szarva hogy most akkor megerőszakolják vagy valami. Nekem is megfordult ez a fejemben, de úgy voltam vele, hogy el tudok futni, vagy valami ilyesmi. Csak nem...
Megérkeztünk a Marina Mallhoz ahol Moji kirakott minket, és nélküle folytattuk tovább az utat. Végigsétáltunk az egész mallon. Elvileg ez a Marina mall egy utca, ami mint ahogy azt a neve is mutatja vásárolni, meg úgy általában pénzt költeni lehet. Aztán betévedtünk valami pláza szerűségbe, ami nagyon igényes volt, drágának nézett ki. Ez két részre volt osztható: egy bevásárló része meg egy bár- kiülős része, ahova be lehet térni és vizipipázni na meg fogyasztani valami italt.
A bárok a jachtkikötőre néztek, ahol mondanom sem kell ugyebár televolt jachtokkal az egész kikötő. De nem ám vitorlás hajókkal... Ne viccelj már hát ez kuwait, csak és kizárólag motoros cirkálós voltak. Nem csináltam képet, mert nem túristaként készültem. Itt hülyítettek egy kicsit a srácok, néha nem tudtam hogy most igaz vagy csak szivatnak. Elmondták hogy a kaffeteriaban raknak a kajába egy vegyszert, ugyanolyat mint amit az amerikai katonáknak is. Ennek az anyagnak csak egy hatása van: csökkenti a szexuális potenciált. Elmondták hogy amikor az elődömnek (Zsoltnak) ezt elmondták akkor onnantól kezdve csak és kizárólag kívűlről hozatott kaját:D. Ez így vicces, de nem tudom mennyi a valóságalapja. Természetesen nem fogom megosztani a tapasztalatom. (közben a szobámba látogató eddigi 4. csótányt tapostam össze. Még gyerek lehetett, de hamar végett vetettem a kis szánalmas életének)

Miután meguntuk a marina mall-t meg a kikötőt, fogtuk, és beültünk egy bárba vizipipázni. Egy garage nevű hely, és itt volt egy olyan érzésem hogy a két srác homi, de valszeg csak engem hülyítettek. Mindegy, itt vizipipáztunk egy faszát (isteni volt a dohánykeverék). Ahhoz képest hogy miket halottam, olcsó volt a vizipipa, kb 1,5-2KD. Itt volt még egy nagyon hülye érzésem. Hiányérzetem volt. Bármennyit is lapoztam azt a rohadt menüt, nagyon szúrta a szemem hogy itt vagyok egy ilyen jó kis helyen és se sör, se bor, se röviditalok. Szívesen ittam volna egy sört meg egy Jamesont. De neeeem... Voltak koktélok-persze alkoholmentesek- , hot-cold drinks, fagyi meg cukorkák. CUKORKÁK. Azért tudnak élni az arabok. Gyere mohamed dobjunk be egy pofa cukorkát! Fúúú de szét fogom ma csapni magam egy nagy adag fagyival bááee!!!!! Reninek már kifejtettem, hogy tudom, hogy ezek arabok és azt is tudom hogy isznak Ők is, és hogy nyilt titok, de bazzeg akkor miért nem lehet engedélyezni akár? Mohamed nem bízott a népben amikor kormány szinten tiltatta be az alkoholt. Nem bízott az igaz muszlim szavában, hitében, nem merte azt mondani hogy van, de aki igaz hívő annak ez nem fog kelleni. Higgyétek el, a praktikus oldalát is megtanulták volna hamar az arabok: nem kellett volna inkább vizet hozni a sivatagba mint datolyapáleszt?

Ezután Moji felvett bennünket és bementünk a város szívébe. (a marina mall kicsit kintebb volt) Itt pedig beültünk egy kicsit lepusztultabb helyre ahol a foci dominált. Ha jól láttam akkor Real Madrid és talán Valencia játszott, nem tudom. Nem ez volt a lényeg. Itt lehetett kajálni, inni (nem alkoholt) és a srácok rendeltek egy TV-t. A TV-hez pedig jár egy PS3 amin focis játék van. 1 órán keresztül ezt játszották, mi meg néztünk, ettük, ittunk, meg volt olyan aki internetezett. Vicces volt. Hatalmasakat röhögtünk, meg meséltünk egymásnak, főleg fiús dolgokat, meg ugye tombolt a hülyeség. Jól éreztem magam. Elhívtak jetskizni meg mondták hogy lesz ilyen olyan parti, amire majd hívnak, majd megyek. Még ismerkedek velük, de szerintem jó lesz:)
Éjfél körülre haza is vittek.

Azonnal lefeküdtem mert kellett az alvás. Reggel iskola. Iskola elött még egy gyors kaffeteria, ahol most nagyon élveztem a kaját, nem úgy mint az ebédet meg a vacsit ami a rizs dominancia miatt már kezd nagyon taszító lenni. utána be a suliba. Elkezdődött a tanítás. Elöszőr nem akartuk elhinni, de olyan egyszerű dolgokkat gyakoroltunk, mint a hogy hívnak és honnan jöttél, ami nagyon viccesnek hatott. De baromira nem az. Ugyanis így tanultam angolul, és így kellett volna az Eltén is csinálni a nagy kalap szar helyett. Már mióta mondtam hogy nyelvet tanulni, és tanítani csak dedósan lehet. Igenis arra is kell szánni időt az óra keretein belül hogy a tanár elmondja, majd mi kórusban visszamondjuk az elhangzottakat. Igenis, azonnal az orrunk alá kell tenni egy papírt, amin ugyan viccesen könnyű feladatok vannak ám annál komolyabban segítik a tanulást. Itt így csinálják. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle, de biztos vagyok benne hogy valami ki fog. Valahogy így kellett volna kezdeni az eltén is... dedósan. Kb 3/4 órát tartott az óra, ezután átmentünk az egyetemi újság szerkesztőségébe, ahol egy tag (gondolom a főszerkesztő) ékes arab nyelven tarott előadást az újságról. Semmit nem értettem belőle. Majd kimentünk és vége lett a tanításnak. Kemény... Azért itthon erősen rá kell majd dolgozni a tanulásra... Mondjuk már kezdek kibontakozni, mert próbálom a magam kis szegényes módján arabul intézni a dolgaim.

Dr. Bálint műteni készül


Ezek után Renivel beültünk a nagy Starbucksba kávézni. Természetesen a fiú részre ültünk, Reni is, de azért közel ültünk az elválasztó falhoz. Nem lett belőle semmi gond:) Jót dumáltunk, utána még megnéztük a sultan centert a campuson majd Reni ment haza én meg a srácokkal kajálni. Most írok, olvasok, kicsit tanulok meg mosok egy nagy adag feketét:)


Meséljetek VELETEK mi van? Deni, Dan, Dév? Holczit tudom hogy elfoglalt:), Ricsi? Pöt? Walid?
Lehet ám írni emailt is... hazard412@yahoo.co.uk


1 megjegyzés:

  1. Hát ja, elég elfoglalt az életem.

    Sokat írsz hallod, de megéri végigolvasni, mosolygok végig közben.

    VálaszTörlés