2009. október 22., csütörtök

Megjött a tél+Bili

Ma a hőmérséklet állítom nem volt 30 fölött, 25-28 lehetett, estére buta szél kezdett el fújni, és mindezt tetézte hogy nem igazán láttuk a napot.

Meleg ugyan nem volt, de pusztulás az annál inkább. Ugyanis olyan pára ült le kuwaitra, és ezt főleg itt a partnál érezni, hogy levegőt alig kaptunk... és mindenki brutálisan nyomott volt, de erről később mesélek.

Ma reggeli program az volt hogy korán elmegyünk Khalidiya campusra, elintézni az iskolai személyiket (nem a normális, ez csak az iskolában nyújt bizonyos előnyöket, de kötelező). Tegnap megérkezett egy lengyel fiú és egy lány.
Reggel amikor sétáltunk a kajáldához akkor találkoztunk vele. Emlékeztek még Bilire? Nah, hát nem tehetek róla, de Ő jutott eszembe. Nagyon magas (végre valaki magasabb mint Én), szőkés haj, pocak, és kis vállak. Egy mappa volt a kezében, és barna zoknira húzott fel egy kb 50-es méretű szandált. Olyan goofy style még a járása is:)
Nah, mindegy, nagyon elveszettnek tűnt, úgyhogy természetesen mindent elmondtam neki. Kb magamat láttam 4 héttel ezelőtt, csak Én jobban nézek ki:)
Elvittem pénzt beváltani, meg vásárolni pár dolgot. Én is vettem egy kis apróságot, majd megmutatom hogy mit, de a gatyát még csinálják:) Nah mit vettem?

Utána haza és akkor beütött a durvulat: kaja utána mindenki elment a szobájába. És kb MINDENKI minimum 4 órát aludt. De hogy? Egyszerűen zombivá vált mindenki. Durva volt. 500%-os páratartalom meg nap nélkül szerintem mindenki eldőlne. Nah szóval brutális volt. Vacsira ébredtünk fel, a 10. emeleten kb 6 ember egyszerre nyitotta ki az ajtaját és nézett ki buta, elaludt fejjel. Olyan feeling volt mintha a macik nem barlangban, hanem sorházban laknának, és most a nagy szundiból előjöttek volna.

Természetesen kihagytam az esti banzájt, amire amúgy se értem volna oda, mivel minimum egy fürdés meg borotválkozás (már egy ideje nem borotválkoztam... már engem is zavar:D) és a rendezvény pedig a város másik oldalán (Salmiya) van. Kössz nem.

Hallom holnap lesz a nagy nap. Olvastam Indexen hogy fél MO fél hogy nagy bzeg lesz Budapesten. Oda volt még írva hogy a budapestiek nem, de a vidékiek félnek a zavargásoktól. Most nem értem. Máshol szoktak zavarogni, nem csak Pesten? Valaki árulja már el. Ricsi, Felsőpakonyban mit zúztak szét legutóbb a huligántüntetők?
Anyuék is lezúztak Csopakra. Fú most Én is kivennék egy pár napot és odateleportálnék... (miután leírtam eszembe jutott hogy ott nem 30 fokok vannak) egy kajára meg egy sörre:) (többre is)

Hétvégén meg Holczinál lesz póker. Holczer tudsz róla?:D:D KÉPEKET!!!!!! VIDEÓ is jöhetne!!
Nekem még megvan az a kb negyed órás videó amit Dévről vettem föl és amiben magyaráz:D hatalmas:D

nahh most megyek mert le fogok merülni.
Kép nem volt, sorry, de holnap majd megpróbálok képeket felrakni, többek között arról hogy mi volt tegnap az első emeleten RM-ACM meccs alatt.

3 megjegyzés:

  1. Képet videót kapni fogsz.

    VálaszTörlés
  2. Vidéken zavargások? Hát hogyne! Tavaly a haverokkal elkötöttünk egy matchbox tankot, vagy mit. Én is lemennék most a Balcsira, mert ennél még ott is melegebb van. Meg egyébként is.

    VálaszTörlés
  3. Neh :P én is indexet olvasok innen...
    Vágod... itt 5 napja esik az eső az ablakom elött lévő liftakna szerüségben 20cm víz áll... full szél 9 fok... tehát örülj :P

    Amugy emléxel arra a videóra amit nállad vettünk fel mátéval? "kibaszott rendező vagyok bazzeg"

    Nah majd dumálunk msn en vagy skypon... Addig vigyázz magadra ;) csácsá!

    Olivér

    VálaszTörlés