2009. október 18., vasárnap

Egyebek

1. Akkora pró vagyok hogy csináltam magamnak elviekben végtelen netet. Még mindig ki kell jönnöm, de van, nem kell mindig regelni, blabla.. Akarom mondani Prőőő.

2. Ma megtudtuk az placement test eredményeit. Kezdő csoportba kerültem (húúú de meglepő), ám nem Én voltam a legrosszabb (sőőt).

3. Business Suit-ot kell vennem, ami nálam egy inget, meg egy gatyát fog takarni. A nyakkendőt meg meglátom. Érdekes lesz... mert nem akarok erre költeni.

4. Küldjétek el nekem a lakcímeteket kérlek, mert hamarosan küldenék valamit. Persze aki megadja, csak annak tudom küldeni. (Anyu mi hol lakunk?:D, most komolyan mindkét nagyi lakcíme kéne)

EMAIL: hazard412@yahoo.co.uk

5. Mi a kedvenc whiskym?

6. Voltam-e már a The Avenuesban? ( mi az?)

7. Mi volt az amitől frászt kaptam az első napokban?

8. Milyen kajától van már hányingerem?


A válaszokat kommentbe kérném, nyeremény is lesz. Bence féle játék tetszik, szal itt is összehozunk valami hasonlót.

8 megjegyzés:

  1. gróf esőben landolóssy2009. október 18. 17:00

    5. chivas regal
    6. voltál, helyi westend
    7. nehezen értetted magad meg az arabokkal
    8. rizs+csirke

    :)

    VálaszTörlés
  2. Gróf úr, attól még hogy megnyakaltuk szegény Walid Chivasát, attól még nem lett a kedvencem:D Van egy másik. Ha kijavítod akkor még él.

    VálaszTörlés
  3. 5. Jameson (Dzsémiszon, nem tudom jól írtam-e)

    6. ott vettél súlyzót vagymit, ilyen plaza ügy

    7. máshogy sem beszélnek mint arabul (legalább angolul jópáran, de nem)

    8. rizs amitől herótod van már

    VálaszTörlés
  4. Nincs értelme válaszolni a kérdésekre, mert Dani megválaszolt mindent már :)

    de a játék jó ötlet.

    Büszke vagyok a Prő internetszerző képességedre. kicsi hekker :)

    VálaszTörlés
  5. Hello Bálint! Hogy pukkadnál meg az ingeddel meg a rövid kabátoddal :) A kedvenc whiskyd nem az én kedvenc whiskym, a The Avenues egy mexikói utcai banda, melyet a mexikói maffia felügyel (komoly, ha csak nem értelmeztem rosszul az angol meghatározást), a net hiánya elvileg elég kellemetlenül hatott rád az elején, és a rizst mintha egyszer szídtad volna. Jók a képek, de nekem sosem volt ilyen legom :)

    VálaszTörlés
  6. rövid kabátod = rövid nadrágod :)
    bocsi

    VálaszTörlés
  7. Így igaz, már válaszoltak a kérdésekre, de még lesznek és akkor arra is lehet válaszolni, hátha...:)

    Bence :)

    VálaszTörlés
  8. a 7-es kerdesre szerintem az a valasz, hogy a Reni nem vett mobilt

    VálaszTörlés