2009. szeptember 30., szerda

Insaallah NET UPDATE

Most a könyvtárból írok, ahol sikeresen átálítottam a billentyűzetet arabról magyarra, ami elöször is azt jelenti hogy vakon gépelek, másodszor pedig azt hogy nagyon fog anyázni az utánam jövő kis arabus, vagy legyen az akárki.

Tegnap Még sikeresen fellőttem a blogot, meg a képeket, de aztán miközben Olivér mesélte az élményeit, egyszerűen elszállt és azóta se jött vissza. Ez azért furcsa, mert ilyen volt első alkalommal is. Egyszerűen megy az egyik nap aztán két napig nem tudok belépni a passwordommel amit egy másik ember adott mert hogy invalid, aztán meg megint megy ugyanazzal. Ki érti ezt?

Aztán vettem kábelt. Amiben a legjobb az hogy 2 ajzat van, és amelyikből kapnék tárcsahangot az túl messze van így ha működne is akkor it ki kell ülnöm a common roomba. De nem működik. Vettem hozzá kártyát, ilyen betárcsázós, és egyenlőre nems ikerült működésre bírnom, de semmi gond, még dolgozom rajta.

Aztán van két vágott szemű szomszédom. Direkt nem írom ki hogy honnan jöttek mertha netalántán ránéznek erre az oldalra akkor látni fogják.

Nahh és most kirúgnak a könyvtárból szal mennem kell.... Fasza.

Szóval most megint lett net, de nem tudom hogy mennyi időre. Szóval az egyik vágottszeműnek akkora mákja van hogy olyan szobában van ahol fogni a jelet és mit több van 1 kódja ami szinte mindig működik. Jó neki... A szobából stabil neten nyomni...

Nah mindegy. Amúgy ma nem történt semmi érdekes. Kb aludtam. SOKAT.

Mesélhetnének az olvasóim is, Én is hadd tudjak meg pár dolgot. Persze ez sokakra nem vonatkozik de sok emberről nem nagyon hallok.

Holczi? Deni? Dév? Ricsi?

7 megjegyzés:

  1. lennék légy a falon, és megnézném az utánad jövőt, amikor elkezd gépelni. :D
    és hogy megy az arab?

    VálaszTörlés
  2. Ahoy!
    Szeretném ám tudatni, hogy rendszeres olvasód vagyok, benn vagy RSS-feedben meg minden, csak még postolni nem szántam rá magam :)
    Nos hát pl. rólam: Sikerült összeszednem egy fincsi részleges vállszalag-szakadást (mer' elkezdtem 'free run'-olni), jövő héten veszek basszgitárt, meg Major Danival eljárunk heti kétszer úszni októbertől *ugye,Dani?*
    Szal itt sem állt meg az élet, csak kevesebb benne a Bálint-hányados, sajna.
    Na jó légy és keep posting!
    Üdv: Richi

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaa Ricsi:)

    Helyes, reméltem is! Nekem is el kell mennem valamit csinálni mert ha itt nincs net, akkor nincs semmi. A semmi közepén vagyok ahol elég nehéz bármit is csinálni. Ma is kb átaludtam a nap 3/4ét.
    Te egy kicsit óvatosabb legyél ezekkel a cuccokkal, mert ha véletlenül fejjel kapod le a betonstukkót akkor lehet ott is maradsz. Majd megjavul.
    Légy jó Te is aztán keep me informed.

    VálaszTörlés
  4. ha így folytatod, olyan kövér leszel mint egy mangalica, hihi.
    Szomorú vagyok, ha unatkozol, pedig ahogy írod, van mit megoldanod.
    Idegesítenek a dolgok? Insaallah? Mintha erről az apád papolt volna valamit. Most viszont ez nem papolás, ez ugye a valóság.
    Van egy rossz hírem: Már Mohamed előtt is ilyenek voltak az arabok, és azóta sem változott sok. Szóval azt akarom mondani, hogy a BÁLINT kedvéért nem valószínű, hogy bármi is változik ott. Végül is van 10 hónapod ezen eltöprengeni. Ha még javasolhatok: hatékonyabb, ha Te fejlesztesz ki valami hatékony módszert ennek a kezelésére, vagy insaallah...:-)

    VálaszTörlés
  5. Biztos vagyok benne hogy meg fogom oldani a dolgaim. 5 napja vagyok itt és azóta elég sok mindent sikerült intéznem. Az unatkozás is vélhetően csak a hétvégéig tart, aztán utána elvileg beindul. Különben is azt mondta a bahreini meg az ománi srác hogy 2 hónap múlva már nyomnom kell nekik az arabot szal fel kell kötni a gatyót:)

    VálaszTörlés
  6. Bálint előtted le a kalappal, mert te egyedül tolod végig, amit mi a Lillával ketten, szóval ... király vagy. Vagyis királyfi! Ja nem is... "ifjú herceg" háháháááá de rég volt úristen :) :)

    na szóval, elvileg nekem is lesz számom holnap vagy holnapután, ha megvan jelzek valahogy neten

    pénteken talizhatnánk, mert ki tudunk sunnyogni délután, holnap megbeszéljük - insha Allah

    VálaszTörlés
  7. most menj múzeumba, már ha van ilyen, meg most nézz meg mindent, mert aztán elkezdődik az egyetem, és ott lesz a sok meló, meg a haverokkal lógás és partizás, és akkor már nem fog menni... (most majdnem azt írtam, hogy az ivászat, de aztán rájöttem.) meg valami konditermet akartál keresni, nem?!
    szeritnem a net miatt meg nem kell izgulni: ha azt veszem, eddig minden nap tudtál postolni valamit, az meg, hogy nem 0-24h-ban van net - nos, itthon kicsit elkényeztetődtél ezügyben szerintem. (persze most itt azt is elárulom, hogy a melóban minden reggel megnézem, írtál-e valami frisset. :D )
    légy jó, és nyugi!;)
    pusszantlak

    VálaszTörlés