2009. október 11., vasárnap

Csakúgy

1. Tudom hogy itt minden fordítva van, jobbról balra írnak és stb. , DE a villanykapcsolókat miért kell fordítva felszerelni?? Felkapcsolom akkor le kell nyomni...
2. Csak az öböl menti országokban van ilyen szigorú férfi/nő kettéválasztás.
3. Egy vicc mert amikor a buszon előre ültünk srácok és felszállt 3 csadoros nő akkor nem voltak hajlandóak leülni hátra, és a vezető ordítozott velünk hogy üljünk hátra. Pathetic.
4. Hasonló szituáció: két mozgólépcső egymás mellett. Mi kiválasztjuk A-t. Amint ezt meglátták a csadoros nők, azonnal B-t választották.
5. Az Ő istenük, hitük ezt akarja és ezt maximálisan tiszteletbe tartom, de szerintem ez természetellenes.
6. A hármas pontban még csak nagyon néztem, a négyes pontban már meg is nevettem a szituációt.
7. Qiszm alradzsuli(férfi oldal) MIT KERESNEK OTT A NŐK? (Dévet elképzeltem: hogy képzeled, ehh??? slap:D:D)
8. Láttam egy könyvet: Miért választja az iszlámot sok nő? Tudom a választ, de mégis meg fogom venni a könyvet, amint úgy látom hogy van szabad keret rá.
9. Miért kaptam Whoppert a MAAKDÚNADZBAN, Mcroyal helyett?
10. Ti kérdeztek, és Én megpróbálom megválaszolni.

1 megjegyzés:

  1. hai!
    őhm. akkor ezek szerint ti a női mozgólépcsőn mentetek? vagy félreértem. és tényleg, miért kapsz te whoppert a mekiben? allah fura arc, de lehet az ő pizza hutjában spicy hot wings-t kapni? :) És engem is érdekelne miért választjék a nők az iszlámot...elegük van a szabadságból, mi? :D
    Itthon semmi extra amúgy, az afgánok már nem lövöldöznek, kikaptunk a portugáloktól, all hope is lost. Holnap veszek fogvédőt. Ennyi ami van. Písz áut. Megszokot majd a villanykapcsolót. VIgyázz magadra bráder!

    VálaszTörlés