2009. október 6., kedd

Egy átlagos napocska

Hamarosan megyek kajálni, és különben is, most itt helyben írom a bejegyzést, nincs előre elkészítve, meg amúgy se tudok sok mindent írni. Most úgy semmihez nincs kedvem. vagyis nem tudom mihez van...

Mai napom azzal kezdődött hogy bitáqa madanniyyához kellett papírokat vinnem (személyi ig.), és emiatt késtem/ünk a suliból. De a legjobb része ennek az amikor az elvileg angolul tudó faszikám: Mohamed Sultan, elmondja nekem hogy baromi nagy baj hogy nincs vízumom az útlevélben. Jó mondom tudok róla, elvileg mindneki tud róla, majd el lesz intézve, vagy nem. Különösebben nem tudok vele mit csinálni. Elmagyaráztam neki hogy voltam Én a magyarországi kuvaiti nagykövetségen, de mivel partiztak az arcok, ezért még csak az épületbe sem sikerült bemennem. Mondja: akkor meg kellett volna várni. Aha, akkor elmondtam neki hogy 4 nap múlva repültem, és kb a Ti (kuwaitiak) hülyesége miatt nem tudtam elintézni. Mondja: Akkor is meg kellett volna várni, mert ez így nagy baj. Muskila Kabirun.... nagy baj. EMBER NEM ÉRTED AMIT MONDTAM??????
Erre nekem: Nézd meg a kazahokat, nekik még nagykövetségük sincs az országban, mégis el tudták intézni. Nah itt már úgy voltam vele hogy ez retardált. Bólogattam, meg elmondtam neki hogy ha nem tetszik majd valami, akkor nekem nem ügy felszállni a repülőre és itt hagyni a tetves országodat, ha a saját hülyeséged miatt erre kényszerülök. A vicces persze az volt hogy ezt kb elhadartam (angolul) és valszeg nem értette.
Természetesen telefon megy a nagykövetségnek, hogy ez egy feladat amit meg kell oldani. Én szerintem egy nagykövetségnek pont ezzel kell foglalkoznia.

Nah mindegy, megyek majd AIDS tesztre meg egyéb kivizsgálásokra. Majd eldől mi lesz.
Suli érdekes volt, jött egy új tanár aki perfektül tud angolul, de nem használta viszont olyan feladatokat adott, arabul, meg úgy beszélt hogy kicsit elment a kedvem a sulitól. Nem értettem sok mindent (persze volt amit igen). Nagyon jó arc csávó, csak nekem még nem ez kell. Nekem még langsam kell.

Suli után a lányokat visszakísértük a fiúszakanba, hogy elintézzék a személyijüket. Majd egy kis pihi után elmentünk Keifan-ba, a lányos szekcióba. Vicces volt. Csak lányok. és rohadt meleg volt. Keifan szerintem még talán rosszabb helyen is van mint suwaykh, de mondjuk közel van egy nagy City Centre bevásárlóközpont. Nah azt irigylem.

Bóklásztunk aztán vissza. Miután kajáltunk vissza a szakanba, kicsit pihizni. Ma tanultam, nem sokat, és még talán fogok is de furcsa volt:) Írkáltam, olvastam, meg szavakat tanultam. Furi volt...

Nahh megyek kajálni, majd még lehet este leszek.


AKIKTŐL NEM SIKERÜL ELBÚCSÚZNOM, ELKÖSZÖNNÖM AZOKTÓL ELNÉZÉST? DE A TETVES INTERNET UGYEBÁR NEM AZ IGAZI...

6 megjegyzés:

  1. Mi az hogy furi a tanulás????? Tudod az az a tevékenység, amikor a butuska diák tesz valamit azért, hogy ne maradjon butuska.
    Nem szégyen tanulni, szégyen hülyének maradni.
    A feladat (vízum) amit meg kell oldani, érdekes lesz, kíváncsi vagyok rá. Üdv:

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Bálint ne nézzed, nyomassál mindent amit lehet. Gondolj úgy az egészre, hogy minél előbb tanulsz meg arabul és így minél előbb érteted meg magadat az emberekkel, annál kellemesebbé teszed a fennmaradó időt, amit kint töltesz. Ha nem lehetünk lusták, majd megtermetjük magunknak, hogy lehessünk. :D:D
    Engem 14étől küldenek ki villanyszerelői tanfolyamra munka mellett, állítólag papírt is ad. Majd meglátjuk, ebben azért nem bízok, mindenesetre a munkakörömet jobban el tudom végezni azzal. Még a próbaidőm se telt le és még a többi dolgot sem tudtam megtanulni, de már jön az új ismeretanyag. Ricsivel ezen a héten már kétszer úszni voltunk, lesz még két thai box, jönnek netet beszerelni, még egy uszi, egy túra és elvileg vasárnap nem fogok már értelmes dolgot csinálni, és akkor szerintem a többiekhez képest mákom is van. Velem ennyi van dióhéjban.

    VálaszTörlés
  3. Az, h nem érted amit a tanár mond, teljesen normális és nem szabad h elvegye a kedved mert napról napra többet fogsz érteni.Most még durva de idővel beéred saját magad és akkor már jobb is lesz h nem dedós szinten tanitanak.Most meg fogd ugy fel h azt gyakrolod h milyen hallgatni valakit arabul beszélni, még ha nemis érted mit mond:) kitartás Bálint, még sok időd van, de ne add fel az elején!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Egész gyorsan ment a megszoktam, megszerettem Kuwaitot dolog. Ez jó. Mázli, hogy ott a koreaiak tudnak angolul, én ezt még nem tapasztaltam, itt csak a kínai a menő. Ja, és én akkor mit szóljak a rizsre? :) És remélem még nem műtesz?!

    VálaszTörlés
  5. Figyelj Bálint!

    A helyzet az, hogy ha elkeseredsz már itt az elején olyan dolog miatt, amivel kapcsolatban tudod, hogy nem kéne, mert már átbeszéltük milliószor, hogy azért mentél ki Kuwaitba, hogy ne érs semmit abból amit mondanak, akkor minek téptük a szánkat? :)

    Élvezd az életet, és gyakorolj arabul, és nefélj rád fog ragadni mint valami ami nagyon ragad...

    Addig is, osszad a népet, ne hagyd, hogy kitoloncoljanak abból az országból...

    VálaszTörlés
  6. Nem akadtam ki teljesen, de azért néha kellemetlen. Igazatok van, még csak másfél hete vagyok itt, és tényleg ragadnak rám a dolgok. Meg lassan már ha konyhanyelvet használok is, de azért meg megmerek szólalni ami jó.
    Mégegyszer mondom, a Koreaiak csak nagyon alapverzióban beszélek az angolt, szal mint társalágsi forma kilőve.

    Dan, jó hoyg írsz, valahogy így csinálom. Egy ideje már nem tanultam így nyelvet...

    Azt is érzem amit a nővérem mondott. Estére már hulla vagyok, mert egész nap koncentrálok, figyelnem kell arr ahogy ki mit mond, az összes érzékszervemmel azon vagyok hogy megértsem az arabokat, szóval gyakran fáj a fejem is már estére (nem az a durva, csak izomláz:D:D:D) Jólesik olyankor lehunyni a szemem.

    A megszokással meg úgy vagyok hogy ez van ezt kell szeretni. A tusoló borzasztó például, de amikor jó meleg a víz, és aláállok és behunyom a szemem akkor mindig hazarepülök vagy a csopaki kis virágos tusolóban vagyok, és akkor kibírható. A szobámat már kezdem szeretni is, mert egyre otthonosabb... Arról meg ne is beszéljünk hogy reggel amikor felkelek és kinyitom a szemem akkor a tenger ragyog elöttem, és falmingók mászkálnak pár száz méterre. Szóval azért nem a pokol.

    A rizsből már olyannyira rohadtul elegem van hogy el sem tudom mondani. De amúgy az egész kaja kezd nagyon monotonná válni. Ma jött a manager hogy milyen a kaja. Mondtam neki hogy jól de lassan felkötöm magam ha megint rizst kell ennem.

    Bence Én is olvaslak, irigyellek azért Pekingért, emrt úgy kínáért is... Vagyis nem kínáért hanem az országért... vagy nemtom. Az a lényeg hogy ott van mit látni, van mit csinálni, itt azért jóval korlátozottabbak a lehetőségek.

    VálaszTörlés