2009. október 24., szombat

Meccsnézés+öltöny

Most már el vagyok késve a nagykövetségi buliból, de sebaj, még egy kicsit várhat.

Real Madrid- AC Milan meccs, eléggé vicces látvány volt. És üvöltötték hogy Jalla, jalla!!!!
Nahh és itt az amit vettem, és így megyek most a "jelenésre". Az inget is most szerváltam, slim fit. A zakó nem slim fit, de nekem bejön, kényelmes és jól áll. Élőben sokkal jobban nézki anyu, ne aggódj:D Yusuf nem az a profi fotós fajta. A gatyáért még vissza kell mennem.

Hoppá, ez fektetve van. Mindegy, mostmár nem érdekel. Mennem kell, Csááááá

1 megjegyzés:

  1. Az az ing nagyon király.

    A zakó nem jön át :)

    A meccs meg, hát egy elég fura volt :D
    (nem gondoltam volna hogy nyer a milán)

    Most jön a póker est, megpróbálom dokumentálni.

    VálaszTörlés