2009. október 19., hétfő

Benne leszek a TV-ben!

Sajnos, most bötűk lesznek.

Ma sok érdekes dolog nem történt. Megvolt az első, szétszedett csoportban lévő órám. Ez azt jelenti, hogy kezdő, illetve haladó csoport volt.
Nah most nagyon korán kezdtünk, 8 órakor. Főleg hogy még este a srácokkal beszélgettünk egy csomót, főleg az ázsiai országokról.

Szóval első kezdő óra. Ok kezdő. De majdnem lefordultam a székről amikor elkezdtük a betűket venni... A végére meg oda jutottunk hogy gyakoroljuk az írást, ami abból állt, hogy mindenkinek fel kellett írnia a táblára arab mondatot. Nah nekem azt sikerült felírnom hogy nem aludtam jól előző este, mert kevés időm volt:) Nagyjából jól írtam. Reni is cifrát írt, magyarázni is kellett szegény tanárnak.

Ezek után Badarral (vagy Budúr, a bánat tudja) nyelvjárást tanultunk. Utána jött másfél óra szünet amit egy gyors alvásra fordítottam, mert hulla voltam. majd vissza kellett mennem, mert az Afaq (tudjátok a suliújság) irodájában volt valami rendezvény.
Nah mire Én odaértem, a lányok már ott voltak (szegények nem mentek haza, a srácok meg vagy aludtak, vagy kajáltak, vagy mittomén)
De nem csak a lányok, hanem kamerák, újságírok, és főmudírok, akik jöttek sajtótájékoztatot tartani, meg üdvözölni minket itt a Kuwaiti Egyetemen. Végül is csak majdnem egy hónapja vagyok már itt.

Ekkor volt az hogy a kamera természetsen körbejárt, és nálam egy REC gomb is elsütésre került. Persze ez nem jelenti azt hogy benne is leszek a tévében, de elképzelhető. Este 9kor (nálatok 8) a Raiaiaiaiaia (??) nevű tévében. Volt kávé, kaja, meg hallgattuk az okosokat:)

Ezek után jöttek kuwaiti lányok- nem szépek-és velük csevegtünk. Ővelük lehet majd hétfőnként csevegni, nagyjából irodalmi nyelven. Én megpróbálok ott lenni, és rajtuk is kipróbálni az újonnan tanultakat. Ennyi. Nagyjából kis is merültek az eddigi dolgok.

Este lehet megyek salmiyába, de még nem tudom. El kéne menni, de még nem vagyok biztos benne hogy lesz kedvem.


És a végére jöjjön egy rossz hír:
Felhívott Reni, hogy beszélt Ágai Zsolt úrral, aki állítólag nem volt éppen meggyőző a tartózkodási engedélyünkkel kapcsolatban. Reni úgy fogalmazott hogy senki nem tud semmit és senki nem is csinál semmit, és elképzelhető hogy diplomáciai gondok lehetnek belőle. Hát úgy vagyok vele hogy ezt el tudom képzelni de persze nem akarom hogy megtörténjen.

4 megjegyzés:

  1. Ugye milyen hamar eljön az első hónap? Itt meg a hóesés, hogy az a ... De ilyenkor eszembe jut, hogy bármikor mehetek strandolni Kuwaitba. És akkor felébredek, na persze. Sajnos igy kisebb az esélyem a gyors válaszra, hogy az elvtársak letiltották a blogodat, de igyekszem :)

    VálaszTörlés
  2. Doktor Badár :D
    Remélem tudsz még maradni és feleslegesen kapsz rossz hírt.

    VálaszTörlés
  3. Szia Öcsikém!

    tippelsz, vagy elmondjam, mennyire esélytelen itthonról fogni azt a TV adót. :D
    Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni! másként nem megy!
    azért elég ciki, hogy az arabok ramadánünnepelhetnékje miatt most gázok vannak a tartózkodásival... azért, csak nem fajul oda, hogy hazaküldenek titeket?!
    pusszantás:
    E

    VálaszTörlés
  4. Na várj csak. Majd valamivel visszavágok :) Reggel 25 fok, meggyulladsz a suli előtt, húúúúúú, ez övön aluli volt. De persze jót szakadtam rajta :)

    VálaszTörlés