2009. október 31., szombat

Képek&szöveg

Ma a Kuwait National Memorial Museumban voltunk. Hát khmm...

LINK

KÉPGALÉRIA(Enyém)

Nem volt valami hú de nagy eresztés. A múzeum fő attrakciója, egy terepasztal, sok kis makettdologgal, és az ínyenc dolog az lett volna hogy speckó fényeffektekkel mutatja be az Iraki inváziót, és az utána történő felszabadítást. Ez mind nagyon jó lett volna, ha elfértünk volna, és mindenki tudott volna egy helyen nézelődni. De így nem. Vezető ment elöl, és nyomkodta a távirányítót, és aki hátul volt (sokszor voltam hátul, mert nem fértünk el) az konkrétan a full sötétben mászkált... Úgyhogy a múzeum fele nekem kicsit sötét volt.
Azután beültünk egy kb 14 fokra hűtött moziba, ahol bemutatták hogyan oltották el a tüzeket, aztán meg képeket néztünk. Jól mutatja a kuwaiti múzeumok állását hogy jóformán csak cikkek, képek, és egyéb ilyen dolgokat tudnak kirakni....


Jól szemlélteti a dolgokat hoyg ezt kirakták... kb ilyen szintű múzeumok vannak. Nem rossz mi?:D

Sayid jóarc, szeretjük:) Figyelitek az arányokat? Nem kis emberek az európaiak... (főleg hogy ennyit esznek)
Buszon hazafelé, balról jobbra: Jani, Én, Takuya, Yusuf, Seichi, Wang(csíkos), Sayíd pózol.


6 megjegyzés:

  1. Haverok, Hétvége, Semmi. XD

    jót röhögtem mikor megnéztem a tag-eket, nameg a múzeum kiállítási darabjait... az a bomba üt.

    Biztos nem bírtam volna ki ha hátul kell sétálgatnom a sötétben...

    Az utolsó képhez meg annyit, hogy nagyon jó kis csapatnak tünik még mindig, és még mindig örülök hogy találtál jófej embereket.

    Póker: Lementünk Dévhez, pörgött mint atom, tudod mindent tökéletesre akart, C3PO jutott róla eszembe.
    Aztán elkezdtünk PKRezni, kb lejátszottunk két három handet, elkezdtünk gondolkozni pizzán. aztán lejátszottunk még egyet, miután elment Dév megnézni hogy mi a száma a pizzafutárnak. Eztán lejátszottunk még egy kezet, majd bementünk a szobába és kiválaszottuk a pizzákat :) kb az egész este így ment :D szakadozott, szokásos póker hangulat, de jókat röhögtünk.

    Vége az lett, hogy nem fejeztük be hanem PS2-n játszadoztunk, az este fénypontja a PS2 Jégtánc volt :D

    Aztán Deni beporlasztotta Jocit és aztán aludtunk.

    kb ennyi dióhéjban.

    És igen, hiányoztál az asztal mellől.

    VálaszTörlés
  2. nem Joci hanem Jenci XD. fenébe...

    VálaszTörlés
  3. Legalább emlékeztettek rá, milyen a 14 fok. Egyszer én Pesten voltam egy ilyen remek kiállításon, ott egy madzaggal körülkerített fehér semmi közepén volt egy pötty. Írtó gáz volt!

    VálaszTörlés
  4. Holczi: Aztaaa mekkora komment. Kommenthegy.
    Azért erős túlzás hogy minden múzeum ilyen, mert biztosan nem, de amibe Én eddig voltam, azok borzasztóak. Ez mondjuk tényleg jó lett volna ha látok is valamit.

    Az arcok többsége nincs fent a fotón, márpedig vannak még egypáran:) nem kell félteni, jó helyre kerültem. szeretnek itt az emberek:)

    Sokáig gondolkoztam hogy mi a bánat az a Jenci és hogy hogyan is porlasztottátok be, de nem jutottam semmire. Enlighten me pls.

    Ti is hiányoztok (nem mondom hogy innen, de itt is tudnánk hülyülni). Sok ember hiányzik...

    Bence: Brutális volt, tényleg. Mindenem kockásra fagyott.

    VálaszTörlés
  5. na akkor elmagyarázom
    Jenci a macska, és beporlasztásnak egy ember fenekéből távozó gázfelhő és a másik (ezesetben) állat arca a főszereplői.

    Ugye mekkorát postoltam? kéne csinálnom nekem is egy blogot :) tudok én írni ha van miről.

    VálaszTörlés
  6. Úristen Holczi:D:D:D:D

    Amúgy sorry, észrevettem hogy pár helyen a ragokat nem találom el. Majd ha nagyon hottentotta már egy két írás akkor szóljatok rám. Az a baj hogy gyorsan akarom megírni, meg megcsinálni a dolgokat és elhamarkodom.

    VálaszTörlés