2009. szeptember 8., kedd

Várakozás

Még mindig nem tudjuk hogy mi van, és mi lesz, de elvileg ezen a héten már tényleg lesz valami.
Én me gközben lázasan intézem a dolgaim, megyek orvoshoz, meg hasonlóak. Mindegy.

A legfontosabb hogy változás állt be a blogban:) De gondolom mindenki észrevette. Az elöző is baromi jó volt, de sajnos több okból kifolyólag nem maradhatott. Most Drága Holczival karöltve (vagyis megint Ő csinálta a dolgok oroszlánrészét) megalkottunk egy, remélhetőleg elfogadottabb headert. MILLIÓ KÖSZÖNET HOLCZINAK.

Akinek nem tetszik még most se, az tehet egy szívességet, most már nem érdekel. Szerintem vicces, korrekt, nem sértő. (és aki kitalálja hogy ki figyel ott jobb oldalt csadorban az kap egy bigup-ot.

Jaaaa És hogy ne múljon el a dicsősége, hogy ne kerüljön a süllyesztőbe ezért íme a régi:

8 megjegyzés:

  1. szerintem szupi lett :) ügyesek vagytok

    VálaszTörlés
  2. Ha, Mindenki ránéz a barna csadoros nénire, és mosoly kerül a szájára, akkor boldog vagyok :)

    Köszi Bálint!

    VálaszTörlés
  3. najo azon meg en is mosolyogtam :)

    (az nem csador, hanem abaya - bocs nem lehet kihagyni)

    VálaszTörlés
  4. Monalujza LoL :D Mondjuk számomra Bálint feje még mindig nagyságrendekkel viccesebb...

    VálaszTörlés
  5. @ Tüsi: Persze, az összképhez az elengedhetetlen!
    Annélkül a kép nélkül nem is tudtam volna elképzelni.

    @Reni: Nem érdekel nagyon hogy mi abaya :) ... lehet hogy kicsit buta vicc, de ez jutott most eszembe :D

    VálaszTörlés
  6. Őőőhelóó!
    Én most vesztem el a "bálintblogos" szűzességemet, és csak annyit fogok mondani hogy nemteccik, és tudomkiaz és kérem a bigáppot. :) a viccet félretéve képtelenség, hogy az embernek a képe ledermed a képeid láttán. amúgy csudijó. ügyesfiúk. énalszomsziasztok.

    VálaszTörlés
  7. a második sokkal jobb lett mint az első

    VálaszTörlés