2009. szeptember 5., szombat

Kezdetek

Megpróbálom ezt a bejegyzést kicsit olyan Renisre csinálni. Az ösztöndíjjal kapcsolatban fogok írni.
Azt nem fogom leírni hogy hogyan kell ösztöndíjat nyerni, mert arra mindenkinek magától kell rájönnie. Annyit segítek hogy egyáltalán nem nagy ördöngösség, csupán csinálni, darálni kell meg persze kell az is hogy higgy magadban és abban hogy ez neked jár, ezt Te meg tudod csinálni.
AKARNI KELL.

Reni már különben is leírta a lényeget.
Hogyan nyerjünk ösztöndíjat Kuwaitba? I
Hogyan nyerjünk ösztöndíjat Kuwaitba? II
Hogyan .... harmadik rész III

Ahogy Reni írta, tényleg sok utánajárás, papírok, telefonálgatás, meg minden egyéb kell ahhoz hogy egyáltalán jelentkezhess ösztöndíjasnak és még utána is sok sok dolgot kell kiállni, észrevenni, elintézni.

De aztán vannak ennek kifejezetten jó oldalai is:)
Például a nagy útra be kell vásárolni... lehet hogy majd készítek egy bejegyzést ezzel kapcsolatban amiben részletezem a dolgokat, de nekem sikerült sok sok mindent beszerezni ami kell és fontos is, de nem biztos hogy beszereztem volna ha nem nyertem volna ösztöndíjat...

El kell menni szurira, ami nem fáj, de rohadt drága és utána szédültem nagyon...(doki azt mondta hogy lázam is lehet. Nah az nem volt, de a metrón elég érdekes éreztem magam akkor)
Fontos dolog még hogy annyi jófajta sört-pálinkát-whiskyt öntsünk magunkba amennyit csak lehet és nagymamamánál mindig disznót kérjünk nokedlival mert ezek azok a dolgok amik nem lesznek ott. Azért valami feketeimport/dugihelyen valami whiskyben reménykedem.

Igazából nincs kedvem most leírni mindent. A megnyerés utáni kis készülődésről még fogok írni bővebben de egyenlőre legyen ennyi elég. Szerintem már így se mindenki fogja elolvasni.

3 megjegyzés:

  1. HolczerBalázskaAliasHolczi2009. szeptember 5. 22:37

    Te szegény, majd küldök képeket anyám Pörköltjéről.
    És számíthatsz minimum egy csomagra amit összeállítunk a te igényeid szerint (kolbász, whiskey... miegymás). Majd írd meg egy képeslapon, hogy mi kell! :)
    Reméljük nem csípik el a határon.

    VálaszTörlés
  2. Ooo ketszeresere nott az egom, ennyit meg nem hivatkoztak Ram - azt miert nem irtad bele, hogy mar marciusban becsomagoltam?

    VálaszTörlés