2009. szeptember 28., hétfő

Harmadik nap

Most rovid leszek, mert a franza konyvtarban vagyok, ahol meg normalis bill sincs.
Az a nagz helyzet van hogy nem tudok penzt felvenni, meg mindig nincs dinarom, es idokozben a net is meghalt a koliban. Syoval most egz kicsit rossz. Sehol nem valtanak Dollart, ahol meg valtanak oda meg dinar kellene hogz eljussak. nah mindegy. |rtam am nagzon syepeket, de nem tudom felrakni mert a koliban van, meg itt amug is keserves lenne.
Majd jelentkezem DINAR es INTERNET kell. MOST AZONNAL!!

4 megjegyzés:

  1. Bankautomata sincs?
    Diákok sem váltanak annyit, hogy eljuss egy bankig?

    VálaszTörlés
  2. Na hali nagy utazó!

    Hát az eddigiek alapján olvasva...ő...hogy is kell moondani: sz*rban vagy :)!
    Remélhetőleg ez változni fog...Egyébként meg a szoba annyira nem rossz, leszámolva az apró eltéréseket (pl: szőnyeg) de hát nem a Hilton! :D Visszatérve a WC papír elfogyás témára: mohamed nem biztos, hogy örülne neki, hogy a szakállába törlöd ki :D, viszont ha te növesztenél magadnak egy jó hosszú szakállat...:D megoldható lenne!Hát én csak minden jót tudok kívánni neked és, hogy kitartás! JA és igen lehetséges, hogy ott arabul beszélnek! :D Az a lényeg, hogy ne depizzzzz, és minden jobb lesz! :) 3 nap alatt nem lehet megváltani a világot!Kitartás haver... Légy jó!

    VálaszTörlés
  3. Hello Bálint! Kína ide vagy oda, kezdeti nehézségek persze itt is akadtak, de amit most olvastam, az K.O. De tényleg. Én tuti bekattantam volna. Jobb lett volna azt írni, hogy tök fasza, hogy minden rendben van, meg ilyenek, de hát... Viszont tuti, hogy 4 hét után, mint nekem, neked is nagyjából helyrerázódik minden. Megmondom őszintén, tudom, hogy élőben nem olyan isteni az őszi kánikula, de tudva, hogy itt Shenyangban hamarosan lefagy a mindenem, na, szóval érted. Egyébként ott hogy néz ki egy campus, meg milyen a város, az osztály, az órák, stb. A kaja látom eddig nagyjából bejött. Na itt hagyom abba, mielőtt mégjobban kiakasztalak, lassan olyan hosszú lesz, mint egy bejegyzésem a blogomba. És akkor még mi a fenének írok mindig! Szóval csak keményen, majd még jelentkezem. Bence, China (arabul nem tudom)

    VálaszTörlés
  4. Amúgy egész faszán érzem magam, csak nem tudom hogy miért kell ilyen nehéznek lennie ennek... Miért megy el az internet, és hogy hogy nem tudnak pénzt váltani.
    Bence remélem Te is gyűröd az ipart. Én még csak 3 napja vagyok itt, szóval még van mibe belerázódni.

    VálaszTörlés