2009. szeptember 28., hétfő

Szeptember 27... kicsit megkésve

Szóval most hirtelen visszajött az internet, azért is tolom fel gyorsan ezt az írást.

KÉPGALÉRIA

A Campus az Shuwaikh-ban található, és hatalmas. A mai napot arra szántam, hogy körbenézek úgy istenigazából. Eldöntöttem hogy benézek a suliba (mivel tegnap este már meg is találtam hol van), megkérdezem az arcokat hogy mi a stájsz, aztán csinálok magamnak dínárt. Ez a minimum, ha ennél többre jutok akkor már jó nap. Nos, ekkor még nem tudtam, hogy mi vár rám.

Elmentem a Markaz Allugatba (nyelvi központ) és a bejáratnál ki volt írva hogy 2009-09-27 09:00kor placement test lesz. Ez ugye azért para, mert nekem rendszerint sikerül 10-11kor kikelni az ágyból. Már a második reggelit alszom el, ami nem különösebben érint. Valahogy nem izgat még... Majd később kipróbálom. Szóval ezt olvastam a bejáratnál úgy negyed 12-kor. becsoszogok, megnézem mi van bent. Aztán megtalálom a feltehetőleg Ibrahim nevű arcot aki egy lánnyal dumál (elöszőr azt hittem hogy már lement a teszt és éppenséggel a Reni ül ott. Aztán megfordult és sokkal arabosabb volt:D) Ibrahim aki velünk fog foglalkozni megkérdezte ki vagyok. Mondom Bálint. Aha, az ki? Mondom hogy jöttem suliba, meg minden. Nem baj hogy lemaradtam a dolgokról? Erre mondta hogy nem, mert az nem nekem szól, nekem csak jövő héten kezdődik a suli insaallah. Még hozzátette hogy addig csináljak azt amit akarok, lássak világot, have fun. Mondom jó. Aztán mondta hogy maiszmuka? Lányos zavaromban visszamondtam hogy maiszmuka és menni akartam, aztán rájöttem hogy most nem köszönt, hanem a nevemet kérdezte. Még azt is mondta hogy szereti a magyarokat, miután megtudta hogy Én az vagyok. Nyelvi központ kipipálva. Majd jövő héten insaallah…

Irány, menjünk a bankba, dínárt csinálni. Ki vagyok bélelve egy adag dollárral de kitörölhetem a seggemet vele, és még a busszal sem tudok bemenni a városba, meg semmi ha nincs nálam pénz.
Szóval lejártam a lábamat, keringtem mint gólyafos a levegőben. Ez ugyebár a 45 fokban nem olyan kellemes. éppen tegnap mesélte a szlovák srác (van ilyen) hogy olyan mintha maxra állítanád a hajszárítót és az arcod elé tennéd. Nah ilyen itt a levegő. Ha fúj a szél akkor még durvább, mert FORRÓ levegőt fúj. A bankot nagyjából sejtettem hogy hol van, és kb a campus másik felén volt. Sok kérdezősködés után, meg járkálás után megtaláltam. Itt meg is említem, hogy vasárnap van, az első munkanap, és tele volt az egyetem. Fantasztikus hogy mennyi autó van.

Bemegyek, National Bank of Kuwait.
Megtalálom rögtön Mohamedet, aki töri az angolt, és mondom neki hogy váltani szeretnék. Aztán elirányít egy pulthoz ahol egy csaj van. 4 alkalmazott van a bankfiókban, Mohamed, pultos lány, biztonsági őr és Bankfiók VEZETŐ asszony (őt később). Mondom a lánynak hogy váltani szeretnék. Ok, van accountja? Mondom nincs. ÓÓÓÓ jajj márpedig mi csak azzal váltunk. Hozzon létre egyet! Mondom kössz nem. Erre kijön az irodájából a vezető csaj aki valami hihetetlenül gyönyörű volt. mondjuk ha tüsszent akkor pár kiló vakolat biztosan lejön róla, de WÁOW, szép volt. És Tanakodnak arabul. Erre megszólal hogy van egy ötlete. Hallgatom. Mohamednek úgyis dolga van a városban, menj vele és Ő elvisz egy olyan helyre ahol nem kell accountot csinálni. Mondom JELLLA:D. A vezető nővel csevegtem egy kicsit, megkérdezte hogy mit tanulok, honnan jöttem. Mondom arabot. Erre mondja, ha van szabadidőd, akkor nyugodtan gyere be hozzánk, mert olyan szinten halálra unjuk magunkat hogy csuda, majd mi tanítunk Téged arabra. hehe. Még párszor elmondta, hogy csináljak accountot, és hogy sokkal egyszerűbb meg minden. Nem tudom, majd utána olvasok, meg ilyenek.

Szóval beültünk Mohameddel a hatalmas Toyota Landcruiserbe, aztán uccu neki, bementünk a városba. Vannak nagy dugók, de érdekes módon nagyon sok kerülőút van. A Toyotában ültünk amikor egy BMW X5 ért mellénk, és kajak lenéztem a BMW-be... Felvettünk pár papírt az egyik bankban (eddig Én vártam a kocsiban), majd utána a belvárosba mentünk egy bevásárlóközpontba. Mohamed vérbeli kuwaiti, áll otthon pár csodajárgánya (Shelby Mustangjáról lelkendezett) és olyan természetesen tolta arrébb a bevándorlókat mintha csak valami paraziták lennének… Élveztem:D

Odaértünk a helyhez. Délben bezárt. Anyáztunk párat, aztán visszavitt a campusra. Nagyon rendes volt. Biztosan benézek még a bankba. Nah aztán kajáltam, meg ittam. SOKAT. Nagyon jó volt megint minden. A barna cipő vízhólyagosra törte a lábam, úgyhogy most azt egy kicsit pihentetem, de szerintem lesz gond, mert csak az egyiket törte fel.
Reniékről annyit tudok hogy valszeg elvannak, és 1kor kaptam egy SMS-t hogy jönnek a suliba, találkozzunk, majd miután visszaértem, visszaírtam hogy hol is vannak? Azt a választ kaptam hogy ma nem jönnek már mert „Túl késő van már hozzá”. LOÁL:D Szegények, azért nem lennék csajszi itt. Itt Teljesen liberális minden. Oda megyek ahova akarok, azt csinálok amit akarok, és esténként amikor leülnek az öregek, meg üvölt a teve arabul akkor hatalmas élmény lent lenni a közös szobában.

Amúgy már kezdem megszokni, alvás is megy, semmi bajom a dolgokkat. Persze még sok mindent el kell intéznem de nem hiszem hogy nagyon szarul érezném már magam. Ketten vagyunk 1 emeleten, szóval mindent olyan szépen, kényelmesen el tudok intézni, anélkül hogy meg kellene osztanom valamit is… király.
Majd még jelentkezem.

Időközben meghalt a kód amit kaptam, azért is nem tudtam felrakni ezt a postot... Kicsit voltam csak ideges hogy azt ami eddig működött azt is elveszik tőlem.

4 megjegyzés:

  1. marhaban! :D
    látom jól elvagy :D a forró hajszárító az arcodban érzést ismerem... nem kellemes xP azt viszont nem hiszem el hogy egy kuwaiti nő lehet szép :P sok sikert a pénz váltáshoz...

    VálaszTörlés
  2. valaki szánjon meg egy rövidítés illetve jelölés szótárral, hogy igazán értsek mindent.

    VálaszTörlés
  3. na hello Bé, nem én irtam az smst, nem is tudtam hogy Lilla ezt válaszolta vissza. Arról van szó, hogy nekünk buszt kell kérni, ha valahova menni akarunk, és mivel most érkeznek mindenhonnan csajok, nincs elég busz, szóval ők szólnak h mikor mehetünk, nem tölünk függ. Amúgy meg jó itt csajnak lenni, nincs ezzel semmi baj, remekül elkarattyolunk a szaudi meg az ománi lányokkal. Akik szépek, nagyon szépek, bár én is olyan szép lennék, mint ők!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hali!

    Hát igen valószínüleg meleg van!És gondolom sok a homok is :D! Ami a szótárat illeti megoldható majd készítek egyet :)! Sok sikert a további egy hetes semmittevésedhez XD! Légy jó!

    VálaszTörlés