2010. június 23., szerda

Ranthambore

KÉPGALÉRIA
A galériában 75 kép van.

Másnap, miután megszabadultam az idióta hotel managertől elindultam, hogy egy kis vonatozás után Sawai-Martenpurban kössek ki ahonnan tuktukkal menjek tovább Ranthamboreba.

Itt sem különbözött semmi attól amit eddig láttam, de itt nem volt olyan tömény. Ranthambore kicsi kis falunak számított a Ranthambore Természetvédelmi Park mellett. El kell áruljam, hogy ez a hely jött be a legjobban olyan szempontból hogy nyugodtabb volt, nem volt annyi szemét, nem volt annyi ember, és nem akart engem annyi ember bámulni. Persze itt is voltak érdekes dolgok, de azért a tömeg számít.
Illetve szép tiszta levegőt lehetett szívni.



Tigris szafarira mentem. Kora reggel. Jó volt, gyönyörű volt. Itt komolyan nem tudok mit mondani, a képeket tessék nézegetni, mert azok beszélnek helyettem. Annyi még tudni kell, hogy az állatok nagyon közvetlenek voltak, nagyon közel merészkedtek, és viccesek is voltak.


A másik fontos tudnivaló és gyanítom, hogy a képeken nem tűnik fel annyira, de a Tó amit fényképeztem az hemzsegett a krokodiloktól. Tigrist sajnos nem láttam, de így is bőven megérte ez az egész.

Az új barátaim...


Az utolsó képek azok a faluban történt grasszálásomból vannak. Mint mondtam ez már nem volt rossz. Este pedig egy fiatal ír párral vacsoráztam akik tanárok Írországban, és mivel nyáron nincs tanítás, ezért gondolták körbeutazzák itt a környéket: India, Vietnam, Burma...

Swastika. Nem, itt nincsenek nácik... (jól is néznénk ki...)

A szent állat. Rafal azt mondta, hogy szent csontváz. Képzelem mi járhat a boci fejében... jobb lenne inkább felhizlalva megdögölni nem?

3 megjegyzés:

  1. "csíkokkal... bele fogok... olvadni a... környezetbe" LOL

    szegény boci.

    VálaszTörlés
  2. Jófejek a madarak. Amúgy a tóban meglehetősen sok madár álldogál a krokodilok ellenére. :-)

    Pár képhez nyomtam kommentet :-).

    VálaszTörlés