2010. április 20., kedd

Jordánia: Aqaba--> Amman, Citadella


Már visszaértem Kuvaitba, de a maradék képet feltöltöm. Igazán sokat nem tudok mesélni, mert nem lehet. Meg kell élni. Sajnos Jordániából nem tudtam úgy frissíteni a blogot ahogy terveztem, de az ilyen előfordul.

Ez a bejegyzés először egy kis aqabai lazulást fog bemutatni aztán egy kis ammani mulatságot, meg városnézést, meg miegymást. Aqabában a Mövenpick strandján süttettük a hasunkat... Ma a markaz lugatban mindenki mondta hogy jól lesültem:)
Ammanban a citadellán voltunk, voltunk fagyizni, kajálni, meg Marwan egyeteménél is (sok sok lány volt). Jó volt:) De jöjjenek a képek!

Aqaba-Mövenpick galéria


Walid szép új papucsa. Mi a gond vele?

Isteni volt a tengerpart. A tenger hideg volt, de azért lubickoltunk eleget benne. Mögöttem, a háttérben, Izrael.

Nagyon jó volt:)

Látszik hogy nincs kultúrája az alkoholnak: mi ez? Gyerek korsó?

Úristen milyen királyakat ettünk itt.


Amman-Citadella galéria

Majdnem kevés lett:)

Walid és Said, Én meg fényképezek: Amman fölött.

Zsúfolt, nem?

XD

Szépek vagyunk:D no comment...

Gondolom aki elsőre látja ezt a blogot az felteszi a kérdést hogy hogy kerülnek ekkora idióták ide?:)

Tőlem Amman bőven megkapta a Like-Love plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése