2010. február 21., vasárnap

Kuwait, 2. felvonás

Újra itt kuwaitban.

Minden nagyon poros, és ahhoz képest hogy honnan jöttem, minden baromi meleg.
Ez első emeleten még tűrhető a hőmérséklet, de amint feljöttem a 10.-re majdnem beájultam. A szobámban 31 fok van, és sajnos nem tudok vele mit kezdeni, mivel Kuwaitban még mindig tél van, ami annyit jelent, hogy a légkondiból forró levegő jön.

Nem vicces... Hála istennek a létfontosságú dolgokat már tegnap este eljuttattam egy hűtőbe, de a csoki meg nagyi süteménye még igencsak izzad. Szóval meleg van.

A szobámban centi vastag homok volt mindenhol, azt takarítottam egy ideig, meg Rafallal beszélgettem. Most meg majd megyünk körbenézni, hogy mégis mi történt. Nemzeti ünnep van, ami miatt az egyetem, a campus, meg minden úgy néz ki mint Las Vegas, de inkább ilyen karácsonyi hangulat van:)

A repülőút megint kellemesen telt, a gyomromban kellő mennyiségű sört csempésztem be az országba, a Lufthansa előtt meg le a kalappal. Semmi késés, semmi kényelmetlenség. Ha tudom máskor is őket fogom elővenni.

Most viszont megyek. A blog "újraindul", innentől folyamatos frissítések várhatóak. Addig is mindenki legyen jó.

2 megjegyzés:

  1. Az "a légkondiból forró levegő jön" rész után rögtön nevettem.

    de azán a "Nem vicces..." résznél egyből abbahagytam :)

    na egyébként örülök, hogy jó utad volt, remélem nem hagytad meleg helyen a kontaktlencsfolyadékod ;)

    Szóval ennyi, légy jó.

    VálaszTörlés
  2. nyamnyamnyam! megjöttek a Tibi csokik!!! :D yupppiiiii!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés